GLS wprowadza odświeżoną identyfikację wizualną marki

GLS wprowadza odświeżoną identyfikację wizualną marki

4.10.2021
Czas czytania ok. 2 minut

Dynamiczny i ekscytujący charakter nowego brandingu odzwierciedla ambicje firmy

GLS, wiodący dostawca usług kurierskich, zaprezentował dziś nową identyfikację wizualną swojej marki. Koncepcja odświeżenia aspektu graficznego marki zainspirowana jest sukcesami GLS w szybko zmieniającym się świecie usług kurierskich, będąc jednocześnie wyrazem ambicji związanych z rozwojem firmy. Dzięki stosowanym przez nią kompleksowym rozwiązaniom każda dostawa paczki jest spersonalizowanym procesem. Nowa identyfikacja wizualna marki odzwierciedla cele, które stawia przed sobą GLS, nadając jej świeży i pełen energii wygląd przystosowany do funkcjonowania w cyfrowej rzeczywistości.

Nowy projekt graficzny przyciąga uwagę efektownym połączeniem kolorów – niebieskiego i żółtego. Żółta strzałka, która od dawna jest symbolem firmy, została wkomponowana w literę G o kształcie bardziej zwartym od dotychczasowego, a cały skrót kończy kropka symbolizująca specjalistyczne kompetencje GLS, misję świadczenia usług doręczenia "od punktu do punktu" i relacje z klientami na miarę epoki cyfrowej. Ulepszony wygląd dopełnia jasny styl komunikacji marki o lekkim i dowcipnym tonie.

Odświeżenie marki zbiega się w czasie z dużymi zmianami w firmie. Klienci coraz częściej szukają wygodnych, przejrzystych i zrównoważonych rozwiązań transportowych. W odpowiedzi na to rosnące zapotrzebowanie, GLS dostosowuje swoją sieć dystrybucji oraz usługi, wprowadzając rozwiązania wygodniejsze oraz bardziej międzynarodowe, cyfrowe i zrównoważone. Firma zamierza wzmocnić swoją pozycję lidera w zakresie usług transgranicznych, koncentrując się na rozwoju usług B2C, przy jednoczesnym utrzymaniu silnej pozycji w sektorze B2B. Dzięki wyspecjalizowanej sieci międzynarodowej połączonej z dobrą znajomością rynków lokalnych, firma GLS jest przekonana, że osiągnie swoje cele rozwojowe do roku 2025.

„Od ponad 30 lat dostarczamy najbardziej spersonalizowane i kompleksowe usługi. Nasi pracownicy i klienci wspólnie zbudowali solidną platformę współpracy. W związku z szybko zmieniającymi się potrzebami klientów i rynkiem usług kurierskich, nadszedł czas, abyśmy i my się zmienili ” – mówi Martin Seidenberg, CEO GLS Group . „Zaktualizowana identyfikacja wizualna marki odzwierciedla charakter naszej pracy i nasze ambicje w sposób bardziej wyrazisty i innowacyjny. Jest dynamiczna, odważna, nowoczesna, sugestywna i osobista. Doskonale wyraża to, kim jesteśmy i kim będziemy”.

Odświeżona identyfikacja wizualna marki będzie stopniowo wprowadzana na wszystkich rynkach w Europie i Ameryce Północnej, a oficjalnie debiutuje 4 października 2021 roku.

GLS

Wyświetlenia: 469

ROBYG realizuje inwestycje publiczne

11.10.2021

Branżowy Barometr EFL na IV kwartał 2021 Czwarta fala koronawirusa ponownie najgroźniejsza dla HoReCa. Obawia się jej aż 85 proc. hotelarzy i restauratorów

25.11.2021

GLS wprowadza odświeżoną identyfikację wizualną marki

4.10.2021

Kolejny krok DHL Parcel w kierunku zerowej emisji – elektryczne rowery dla pracowników

19.11.2021

BM Reflex: Coraz bliżej 6 zł

4.10.2021

Historia twojego kierowcy… lub kierowczyni. Prof. Bralczyk komentuje kampanię firmy Uber

8.10.2021
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Scania wprowadza nowy układ napędowy i inne istotne udoskonalenia

11.11.2021

Fracht FWO rozpoczął realizację dostaw dla jednej z największych inwestycji branży energetycznej w Polsce

6.10.2021

Wysoka inflacja się utrzyma

22.11.2021

Stena Line wprowadzi dwa nowoczesne promy na linię Gdynia-Karlskrona zwiększając przepustowość połączenia o 30%

30.09.2021

SPAR w Poznań Plaza przy ul. Drużbickiego

5.10.2021

Goodyear współpracuje z Citroënem w celu zapewnienia autonomicznej mobilności w mieście

1.10.2021