InPost  i Tesco – Partnerstwo w Wielkiej Brytanii

InPost i Tesco – Partnerstwo w Wielkiej Brytanii

5.10.2021
Czas czytania ok. 2 minut

Ponad 500 lokalizacji Paczkomatów® InPost

InPost – lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie – sfinalizował umowę partnerską z Tesco w Wielkiej Brytanii. Do końca listopada Paczkomaty® InPost zostaną ustawione przy sieci 500 wielkoformatowych sklepów Tesco w Wielkiej Brytanii. Dla Tesco to kolejne udogodnienie oferowane klientom oraz zwiększenie wartości nieruchomości komercyjnych sieci. Już obecnie przy sklepach Tesco w UK działa 200 Paczkomatów® InPost, dlatego sieć zdecydowała się na szerokie wdrożenie maszyn InPost w całym kraju.

Paczkomaty® InPost trafią przed sklepy Tesco na terenie całej Wielkiej Brytanii jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia, umożliwiając kupującym odbieranie i wysyłanie paczek oraz ich proste zwracanie w trakcie zakupów w supermarketach.

– To kolejny krok w dynamicznym rozwoju naszej sieci Paczkomatów® w Wielkiej Brytanii. Dzięki współpracy z Tesco przekroczymy liczbę 2500 Paczkomatów® w UK. Na rynku brytyjskim chcemy być liderem w zakresie dostaw paczkomatowych. Dlatego do końca 2021 roku planujemy mieć 3000 Paczkomatów® w UK, a na koniec 2024 ponad 10.000.

Rozwój międzynarodowej sieci Paczkomatów® InPost jest naszym priorytetem – już teraz jesteśmy liderem w Europie i chcemy szybko umacniać swoja pozycję na wielu rynkach równolegle – podkreśla Michael Rouse, prezes InPost International. Dodaje, że dzisiaj klienci oczekują znacznie więcej niż tylko zakupów w sklepach stacjonarnych. Chcą mieć dostęp do podstawowych udogodnień i przydatnych usług, dzięki którym zaoszczędzą swój czas.

– Dodatkowo dzięki Paczkomatom® InPost możliwe jest obniżenie ruchu samochodów na drogach, zmniejszenie korków oraz ograniczenie negatywnego wpływu transportu samochodowego na środowisko.

Urządzenia InPost pomagają więc społecznościom lokalnym żyć w bardziej zrównoważonym i ekologicznym środowisku – zaznacza Michael Rouse, prezes InPost International.

– Cieszymy się z możliwości rozszerzenia zakresu usług oferowanych przez nasze sklepy, co jest możliwe dzięki współpracy z InPost. Ogłoszone partnerstwo pozwoli klientom na odbieranie i nadawanie paczek przy okazji cotygodniowych zakupów. Wiemy, że nasi klienci nieustannie poszukują sposobów uproszczenia sobie życia oraz zaoszczędzenia czasu, Paczkomaty® InPost to umożliwią – powiedziała Louise Goodland z Tesco.

Dzięki współpracy z InPost Tesco realizuje swoje ambicje, aby osiągnąć neutralność klimatyczną o zerowej emisji dwutlenku węgla do 2050 roku. Współpraca z InPost oznacza zmniejszenia emisji CO2 średnio nawet o 75% na paczkę.

Sieć Paczkomatów® InPost po osiągnięciu pełnej operacyjności we wszystkich planowanych lokalizacjach przy sklepach Tesco, wyeliminuje 250.000 tradycyjnych dostaw kurierskich na ostatniej mili i zaoszczędzi do 730 ton emisji dwutlenku węgla rocznie. Pomoże to zmniejszyć ruch drogowy wpływając na jakość i komfort życia społeczności lokalnych.

InPost

Wyświetlenia: 487

MAHLE coraz silniejsze w obszarze zarządzania temperaturą

5.10.2021

Ewa Galanty wzmacnia dział olejowy Shell

14.10.2021

Wsparcie dla osób dotkniętych przez kryzys na granicy z Białorusią

18.11.2021

Paczkomaty® InPost – strefa ułatwionego dostępu dla osób niewysokich

1.10.2021

Kuehne+Nagel i Lufthansa Cargo promują paliwa neutralne pod względem emisji CO2

8.10.2021

Dachser zainaugurował kolejną edycję programu stażowego

13.10.2021
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

BM Reflex: Czy tańsza ropa przełoży się na spadek cen paliw na stacjach?

22.11.2021

Goodyear po raz drugi z rzędu zwycięża w rankingu opon całorocznych magazynu Auto Bild

31.10.2021

Nowoczesna oferta flotowa. Jak Ford jest przygotowany na wyzwania teraźniejszości i przyszłości?

18.11.2021

Samochód a opony– rusza wielka loteria Goodyear

4.10.2021

Excellence – wyniki finansowe za Q3 2021

15.11.2021

Kolejny krok DHL Parcel w kierunku zerowej emisji – elektryczne rowery dla pracowników

19.11.2021