SPAR mówi „Klient nasz pan”

SPAR mówi „Klient nasz pan”

11.10.2021
Czas czytania ok. 2 minut

Ogólnopolska kampania wizerunkowa sieci SPAR

SPAR jako sieć sklepów spożywczych, które prowadzone są przez polskich przedsiębiorców rozpoczęła ogólnopolską kampanię wizerunkową pod hasłem „Klient nasz pan”. Kampania obejmie sponsoring programów w TVP i TVN, bilboardy, zabawną akcję z udziałem klientów na portalu Facebook, a także monitory, plakaty i gazetki promocyjne w sklepach. Kampania trwa od początku października do końca listopada 2021 roku. Celem kampanii jest promowanie sklepów SPAR nastawionych na jak najlepsze doznania zakupowe klienta.

Elementem kampanii jest także promocja marki własnej SPAR N°1 Value – najlepszych w swoich kategoriach po przystępnych cenach. Każdy produkt w ramach marki SPAR N°1 został wybrany zgodnie z rygorystyczną gwarancją jakości. Cały asortyment N°1 pochodzi z Europy, większość jest produkowana w Polsce, a odważne kolorowe opakowania wyróżniają się na półkach. Oferta jest bardzo konkurencyjna cenowo, ale jakość jest dla sieci SPAR najważniejsza i zawsze jest priorytetem w wyborze danego produktu.

“Chcemy, aby klienci naszych sklepów czuli się w nich naprawdę wyjątkowo, a zakupy były prawdziwą przyjemnością. Naszym celem jest wzmocnienie wizerunku marki SPAR, która zapewnia pozytywne wrażenia zakupowe i dla której klient jest zawsze na pierwszym miejscu. Zwracamy też uwagę na ogromną rolę polskich przedsiębiorców, partnerów SPAR oraz wszystkich pracowników sklepów SPAR. Pokazujemy nasze największe atuty czyli świeżość i szeroki wybór zgodnie z hasłem „świeżość i wybór gwarantowane”– podkreśla Trevor Blunden, dyrektor handlowy w Wasz Sklep SPAR.

Sieć SPAR prowadzi także ogólnopolską akcją lojalnościową. Klienci sklepów SPAR będą mogli za zebrane znaczki odebrać rabat aż do 78% na produkty premium marki vivo od Villeroy&Boch Group. W skład zastawy wchodzą klasyczne talerze oraz eleganckie i ponadczasowe sztućce ze stali nierdzewnej. Akcja jest dostępna wyłącznie w sieci SPAR i potrwa do 12 października, a wydawanie nagród do 19 października 2021 roku. Klienci mogą kupić dowolną liczbę produktów w ramach promocji, aby skompletować całą zastawę stołową vivo.

Wyświetlenia: 319

Branżowy Barometr EFL na III kwartał 2021 Branża budowlana w najlepszej kondycji od początku pandemii. Połowa firm liczy na więcej zamówień

7.09.2021

DKV CARD akceptowana jako metoda płatności za e-TOLL

8.10.2021

Mustang Mach-E GT już w Polsce! Od dziś można składać zamówienia na najszybciej przyspieszającego Forda w historii Europy

13.09.2021

Tablica 'RoadSafe' Forda pomoże kierowcom unikać zagrożeń, dzięki danym z pojazdów skomunikowanych

22.09.2021

Bezpieczny powrót z wakacji

30.08.2021

Jak zmieniły się preferencje nabywców mieszkań

20.10.2021
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Rośnie aktywność najemców na warszawskim rynku biurowym

13.10.2021

Światowa premiera Urbino 9 LE electric

1.10.2021

Opona zimowa Bridgestone Blizzak LM005 po raz kolejny zdobyła najbardziej prestiżowe nagrody w tegorocznych testach

18.10.2021

Wyższy poziom osiągnięty! Ford wykorzystuje gry i rzeczywistość wirtualną, aby zmienić sposób tworzenia, projektowania i testowania pojazdów

14.09.2021

GEFCO wzmacnia korytarz handlowy między Afryką Północną i Europą

14.09.2021

LNG ponad granicami: DKV podpisało umowy z LIQVIS i Citronex

15.09.2021