IdoSell i Packeta pomogą wyjść sprzedawcom na zagraniczne rynki

IdoSell i Packeta pomogą wyjść sprzedawcom na zagraniczne rynki

11.10.2021
Czas czytania ok. 2 minut

IdoSell i Packeta ogłaszają integrację. Dzięki tej współpracy kilka tysięcy polskich sklepów internetowych będzie mogło wejść na zagraniczne rynki lub rozwinąć swój biznes w Europie, Rosji czy USA.

Polska platforma sklepowa IdoSell łączy siły ze świadczącą globalne usługi logistyczne Packetą. Dzięki tej integracji, ponad 6 tys. sklepów internetowych otrzyma możliwość szybkiej i taniej przesyłki do 34 krajów z Europy, Azji i Ameryki. Packeta zaoferuje merchantom dostęp do 8 tys. własnych punktów odbioru, 92 tys. partnerskich oraz inne możliwości dostarczania przesyłek za granicę (platforma współpracuje z 70 firmami kurierskimi).

- Packeta oferuje całą logistykę i automatyzację w jednym miejscu, dzięki czemu e-sklep nie musi szukać dostawców na własną rękę, negocjować z nimi cen, a następnie podpisywać kilku różnych umów. Proszę sobie wyobrazić, ile czasu zajęłoby wejście na kilka rynków, na których jest co najmniej kilka firm kurierskich, które dostarczają przesyłki w różne regiony danego kraju. Każdą taką firmę trzeba nie tylko znaleźć, ale też sprawdzić i wynegocjować warunki współpracy. Natomiast Packeta dostarcza całą infrastrukturę, wsparcie oraz elastyczne formy dostawy w przystępnych cenach w zintegrowanym module, który wystarczy tylko uruchomić – wyjaśnia Dawid Bednarek, Dyrektor ds. sprzedaży w Packeta Polska.

W ciągu ostatnich miesięcy wiele działań IdoSell koncentruje się wokół cross-border. Współpraca z Packetą ma pomóc sprzedawcom, którzy korzystają z platformy, w nawiązywaniu relacji z zagranicznymi partnerami biznesowymi i organizowaniu kampanii marketingowych.

- Sprzedaż cross-border jest jednym z dominujących kierunków we współczesnym e-commerce. W IdoSell staramy się wspierać sprzedawców i umożliwiać im podążanie za najnowszymi trendami. Integracja z Packetą może pomóc naszym klientom w rozwoju biznesu oraz zwiększeniu sprzedaży. Cieszymy się, że dzięki tej współpracy jesteśmy w stanie usprawnić proces sprzedaży zagranicznej naszych merchantów – mówi Piotr Wawer, head działu marketingu z IdoSell.

Packeta Polska

Wyświetlenia: 408

Circle K i „Stacja Regeneracja” dodadzą energii biegaczom podczas 43. Maratonu Warszawskiego

21.09.2021

Leasing i wynajem długoterminowy. Czym chcą jeździć kobiety, a czym mężczyźni?

1.09.2021

Wyższy poziom osiągnięty! Ford wykorzystuje gry i rzeczywistość wirtualną, aby zmienić sposób tworzenia, projektowania i testowania pojazdów

14.09.2021

Przyszłość o jeden krok bliżej: Mercedes-Benz F 200 Imagination z 1996 r

19.10.2021

Colliers skomercjalizuje Poznań Financial Center

7.09.2021

Prologis z tytułem Solidny Pracodawca Roku 2021 w Polsce!

30.09.2021
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Jak sprzedawały się nowe mieszkania w pierwszym półroczu

1.09.2021

Jak sprzedawały się nowe mieszkania w wakacje

8.10.2021

Gaz z bałtyckiego złoża B8 popłynął na ląd

1.10.2021

Colliers wdraża nową strategię ESG i zobowiązuje się do osiągnięcia zeroemisyjności

13.10.2021

Akademia SEGRO przybliża licealistom branżę magazynową

13.10.2021

Bezpieczny powrót z wakacji

30.08.2021