Firma Ford Polska wyróżniona nagrodą eMobility Media Awards w kategorii „Kampania medialna roku”

Firma Ford Polska wyróżniona nagrodą eMobility Media Awards w kategorii „Kampania medialna roku”

11.10.2021
Czas czytania ok. 2 minut
  • Ford Polska została laureatem pierwszej, historycznej edycji konkursu eMobility Media Awards.
  • Kapituła konkursu doceniła kompleksowe i niestandardowe działania marki w zakresie promocji elektromobilności.

    Firma Ford Polska została wyróżniona w pierwszej, historycznej edycji konkursu eMobility Media Awards w kategorii ”Kampania medialna roku”.

Duże wyróżnienie dla marki Ford

W trakcie gali wręczenia nagród organizatorzy podkreślili niespotykane dotychczas na polskim rynku zaangażowanie marki w promocję elektromobilności.

  • Nowoczesne kampanie to nie tylko jednostronny przekaz, ale kompleksowe działania, w których nastawieni jesteśmy na dialog z odbiorcą. Nagroda w tej kategorii pokazuje, że wykorzystanie dwustronnej komunikacji gwarantuje dotarcie i zaangażowanie potencjalnych klientów. Tym samym redefiniuje standardy komunikacji na polskim rynku. Lider tej organizacji swoim zaangażowaniem jednocześnie uwiarygadnia przekaz i staje się cenionym ekspertem w branży – podkreśliła kapituła konkursu.

    W minionym roku firma Ford prowadziła intensywną kampanię skierowaną na popularyzację i promocję samochodów elektrycznych i elektromobilności. W tym celu wykorzystano zarówno płatny przekaz reklamowy, intensywne działania e-commerce, jak i aktywność public relations oraz w mediach społecznościowych. W działania komunikacyjne w mediach społecznościowych zaangażowani byli również autoryzowani dilerzy firmy Ford.

    Przedmiotem tej kampanii był oczywiście głównie Ford Mustang Mach-E – pierwszy, stworzony całkowicie od podstaw elektryczny SUV Forda. Jego wyjątkowość potwierdzili dziennikarze i pierwsi klienci, od których zebrano niezwykle pozytywne recenzje. Samochód zaskakuje wyjątkowo dalekim zasięgiem, niezwykłymi osiągami i przyjemnością jazdy, a także bogatym i innowacyjnym wyposażeniem.

  • Ta nagroda to dla nas olbrzymie wyróżnienie za ostatni rok i konsekwentne budowanie wizerunku marki Ford w Polsce. Bardzo dziękuję całemu zespołowi, naszym dilerom i klientom – powiedział Piotr Pawlak, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.

Pierwsza, ale nieostatnia edycja

eMobility Media Awards to wspólny projekt Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. To największa na polskim rynku inicjatywa mająca na celu docenienie osób i podmiotów działających na rzecz budowania świadomości społecznej w zakresie elektromobilności.

Nagrody eMobility Media Awards przyznano w 16 kategoriach. Poza kampanią medialną roku wybrano także m.in. motoryzacyjną markę roku, medium roku, samochód elektryczny roku czy podcast roku. Statuetki rozdano na gali, która odbyła się 7 października br., podczas Kongresu Nowej Mobilności w Łodzi.

Ford Motor Company

Wyświetlenia: 413

ELI pozyskało 111 milionów euro kredytu od Berlin Hyp na rozwój portfolio logistycznego

13.10.2021

Przyszłość o jeden krok bliżej: Mercedes-Benz F 200 Imagination z 1996 r

19.10.2021

Podatek od szczęścia – jak rozlicza się wygrane konkursach i w grach liczbowych?

30.08.2021

AS24 Polska otwiera stację w sercu Polski!

1.10.2021

SPAR w Poznań Plaza przy ul. Drużbickiego

5.10.2021

Ford prezentuje zupełnie nowy samochód wielofunkcyjny Tourneo Connect, który zapewnia przestrzeń i wszechstronność podczas tygodniowej pracy, jak i podczas rodzinnego weekendowego wypoczynku

12.10.2021
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Zielone światło dla reorganizacji LOTOSU

15.10.2021

Hubert Laskowski znowu zachwyca! 15-latek ma tytuły na wyciągnięcie ręki

15.09.2021

Klienci Banku Pocztowego „pod jednym dachem” - dobiega końca migracja do nowej bankowości internetowej Pocztowy24

22.10.2021

14 elektrycznych Solarisów już w Sosnowcu

3.09.2021

LOTOS Asfalt LOTOSU redukujący smog ma trafić na drogę w pow. ostródzkim

8.10.2021

Grupa VELUX oraz Schneider Electric zawiązują rozszerzone partnerstwo – celem przyspieszona dekarbonizacja

22.09.2021