Goodyear UltraGrip Performance+ SUV uznana za wzorową w dużym teście opon

Goodyear UltraGrip Performance+ SUV uznana za wzorową w dużym teście opon

14.10.2021
Czas czytania ok. 2 minut

Opona Goodyear uzyskała najwyższe oceny w teście opon zimowych przeprowadzonym przez niemiecki magazyn Auto Bild allrad , otrzymując ocenę "wzorową". W badaniu sprawdzano zachowanie dziesięciu marek.

Eksperci czasopisma Auto Bild allrad porównywali marki w 14 różnych kategoriach, od trakcji i przyczepności na zakrętach po drogę hamowania, na śniegu oraz mokrej i suchej nawierzchni. W testach wykorzystano opony w rozmiarze 235/55 R18 [1].

Goodyear UltraGrip Performance+ SUV okazała się najlepiej sprawdzającą się oponą na mokrej nawierzchni. Zachowanie w takich warunkach, w połączeniu z doskonałymi właściwościami na śniegu, dowodzi wszechstronności najnowszej opony Goodyear.

Redakcja magazynu Auto Bild Allrad chwaliła możliwości opony UltraGrip Performance+ SUV. “To nowa opona zimowa o najlepszych właściwościach jezdnych na zaśnieżonych i mokrych trasach, precyzyjnym zachowaniu w zakrętach, oraz dynamicznym prowadzeniu i krótkiej drodze hamowania na mokrej nawierzchni”.

Laurent Colantonio, regionalny dyrektor Goodyear ds. technologii w regionie EMEA, powiedział: “Opona UltraGrip Performance+ SUV wykorzystuje nasz innowacyjny pakiet technologii zimowych i dostosowuje je do potrzeb użytkowników SUV-ów. Cieszymy się, że redakcja magazynu Auto Bild allrad doceniła jej osiągi, oceniając je jako wzorowe”.

Wprowadzając na rynek oponę UltraGrip Performance+ SUV, Goodyear uzyskał o 13% dłuższy przebieg i lepsze osiągi we wszystkich warunkach zimowych [2]. Droga do takich właściwości wiedzie przez innowacje. Technologia Mileage Plus zastosowana w tej oponie charakteryzuje się wysoką elastycznością bieżnika. Przekłada się to na większą odporność na zużycie, co w efekcie skutkuje wyższą trwałością i dłuższym przebiegiem.

Z kolei dzięki technologii Winter Grip , w której zastosowano nową mieszankę, zwiększono elastyczność gumy w niskich temperaturach, co przekłada się na lepszą przyczepność w warunkach zimowych. To, w połączeniu z technologią Traction Protect , pomaga skrócić drogę hamowania dzięki zastosowaniu zaawansowanej żywicy.

[1] Wydanie z 7 października, numer 11/2021. Testowany rozmiar opony: 235/55 R18. Samochód testowy: VW Tiguan. Testowane opony: Goodyear UltraGrip Performance + SUV, Michelin Pilot Alpin 5 SUV, Bridgestone Blizzak LM005, Vredestein Wintrac Pro 104H, Continental WinterContact TS850P, Hankook Winter i*cept evo 3X, Toyo Snowprox S954 SUV 104H , Nokian WR SUV 4, Falken Eurowinter HS01 SUV i Tristar Snowpower UHP.

[2] Test wewnętrzny w porównaniu z poprzednim modelem.

Goodyear

Wyświetlenia: 302

Poznaliśmy chętnych do budowy pierwszego odcinka S10 Bydgoszcz - Toruń

30.08.2021

Goodyear współpracuje z Citroënem w celu zapewnienia autonomicznej mobilności w mieście

1.10.2021

Firma Ford Polska wyróżniona nagrodą eMobility Media Awards w kategorii „Kampania medialna roku”

11.10.2021

Gaz z bałtyckiego złoża B8 popłynął na ląd

1.10.2021

FPP – nowa akcyza – małe zyski, duże szkody

12.10.2021

IdoSell i Packeta pomogą wyjść sprzedawcom na zagraniczne rynki

11.10.2021
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Cyfrowa transformacja sprzedaży pojazdów i rola logistyki

11.10.2021

„Kredyt na raz” w Banku Pocztowym Start kampanii marketingowej z Adamem Małyszem

1.09.2021

1200 miejskich autobusów elektrycznych w Mediolanie skorzysta z zielonej infrastruktury energetycznej

22.09.2021

Ford prezentuje skomunikowaną, zelektryfikowaną, godną zaufania nową Fiestę: Mały samochód na miarę przyszłości

20.09.2021

15-latek podbił Estonię! Podium w debiucie!

1.09.2021

Krajowy rynek leasingu na dużym plusie

23.10.2021