Projekt MAYBACH: Mercedes-Benz i Virgil Abloh znów wyznaczają punkt odniesienia w kreatywnej współpracy na styku motoryzacji i mody

Projekt MAYBACH: Mercedes-Benz i Virgil Abloh znów wyznaczają punkt odniesienia w kreatywnej współpracy na styku motoryzacji i mody

26.10.2021
Czas czytania ok. 2 minut

Po swoim zeszłorocznym projekcie modernizacji kultowej Klasy G, projektant mody Virgil Abloh pisze kolejny własny rozdział w historii Mercedes-Benz – tym razem wspólnie z marką Mercedes-Maybach. Erudyta, politolog, architekt, dyrektor kreatywny i projektant odzieży połączy siły z Gordenem Wagenerem, dyrektorem designu Mercedes-Benz, by stworzyć elektryczny samochód pokazowy, który zostanie oficjalnie odsłonięty 1 grudnia 2021 r. podczas targów Art Basel w Miami Beach.

Projekt MAYBACH zbiega się z wyjątkową rocznicą – w tym roku mija 100 lat, odkąd Karl Maybach i jego ojciec Wilhelm pokazali pierwszego Maybacha, model W 3. Od początku przyświecała im ambicja tworzenia tego, co „najlepsze z najlepszych”. Tak narodziła się marka, która dziś – jako Mercedes-Maybach – jest jedną z najbardziej wyjątkowych i ekskluzywnych w motoryzacyjnym świecie. Zgodnie ze swoimi korzeniami samochody Mercedes-Maybach służą kreatywnej eksploracji, inspirując szerokie grono klientów – od członków rodzin królewskich i światowych liderów po marzycieli i luminarzy – do spoglądania poza teraźniejszość oraz odkrywania nowych dróg luksusowego designu. Teraz, wspólnie z Virgilem Ablohem, czas na kolejny etap tej podróży: elektryczny samochód pokazowy, który będzie symbolem nowej ery odkryć.

Dzięki doświadczeniu w inżynierii lądowej i architekturze Virgil Abloh ma unikalne podejście do luksusowego designu – potrafi osiągnąć tu niespotykaną równowagę pomiędzy formą a funkcją. Gdy połączy swoje siły z wrodzonym rozumieniem projektowania samochodów Gordena Wagener, ma szansę przesunąć granice funkcjonalności i stylu. Tak powstanie pokazowy samochód, który skieruje legendę Maybacha w kulturowe centrum naszej epoki.

Dzisiaj Mercedes-Maybach jest marką, która wykracza poza motoryzację i jest symbolem statusu, innowacji oraz wartości w różnych branżach i wśród różnych pokoleń– mówi Bettina Fetzer, wiceprezes Mercedes-Benz AG ds. komunikacji i marketingu. Połączenie technicznej perfekcji Mercedes-Benz i ekskluzywności Maybacha sprawia, że Mercedes-Maybach oferuje naszym najbardziej wymagającym klientom wyjątkowe doświadczenie. Cieszymy się, że wspólnie z naszym zaufanym partnerem, Virgilem Ablohem, możemy zainspirować zarówno obecnych, jak i nowych odbiorców do świeżego spojrzenia na naszą kultową markę.

Dziedzictwo Maybacha opiera się na eksplorowaniu, na rozwijaniu kreatywności, życiu poza status quo. W kolejnej fazie przyjmujemy te ideały i przenosimy je w przyszłość, zapraszając do poznania tej ikony kolejne pokolenie”– mówi Virgil Abloh. Wspólnie wkraczamy w nową erę odkryć.

Dzięki projektowi MAYBACH definiujemy kolejny poziom luksusu – dodaje Gorden Wagener, dyrektor ds. designu Mercedes-Benz AG. Po 100 latach przenosimy markę w luksusową, elektryczną przyszłość. Wraz z Virgilem piszemy nowy zbiór zasad Mercedes-Maybach.

Wyświetlenia: 464

GEFCO pokazało swój pierwszy neutralny pod względem emisji CO2 pociąg na Nowym Jedwabnym Szlaku

22.11.2021

Rośnie aktywność najemców na warszawskim rynku biurowym

13.10.2021

Elektryczny pojazd ciężarowy Scania do ekstremalnie ciężkiego i długiego zestawu Jula Logistics

3.11.2021

Mycie auta w pełnym komforcie na stacjach Circle K

2.11.2021

Ford prezentuje zupełnie nowy samochód wielofunkcyjny Tourneo Connect, który zapewnia przestrzeń i wszechstronność podczas tygodniowej pracy, jak i podczas rodzinnego weekendowego wypoczynku

12.10.2021

Magazyny nową gwiazdą inwestycyjną

15.10.2021
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Jak zmieniły się preferencje nabywców mieszkań

20.10.2021

Nowy Prezes Euromaster ECN

9.11.2021

UPS Healthcare uruchamia usługę UPS Premier w całej Europie

2.11.2021

Nowoczesna oferta flotowa. Jak Ford jest przygotowany na wyzwania teraźniejszości i przyszłości?

18.11.2021

Kuehne+Nagel i Lufthansa Cargo promują paliwa neutralne pod względem emisji CO2

8.10.2021

Scania wprowadza nowy układ napędowy i inne istotne udoskonalenia

11.11.2021