Uszczelniona skrzynia do transportu mokrej ziemi

28.03.2022
Czas czytania ok. 1 minuty

Flotę firmy transportowej EURO – TRANS uzupełniają 2 wywrotki z zabudowami W1CE o zwiększonej objętości i szczelności. Pojazdy zostaną wykorzystane przy pracach ziemnych realizowanych na terenie miasta Warszawa.

EURO - TRANS jest liderem zintegrowanych rozwiązań transportowych dedykowanych branży budowlanej w Polsce. Firma specjalizuje się w transporcie kruszyw, cementu i betonu oraz świadczy usługi wynajmu pomp do betonu, koparek do rozładunku wagonów kolejowych oraz ładowarek kołowych do załadunku kruszyw. Kompleksowy transport ładunków realizowany jest dzięki wysokotonażowym wywrotkom oraz nowoczesnym ciągnikom siodłowym z naczepami samowyładowczymi.

Zabudowa W1CE o objętości 24 m3 to klasyczna skrzynia o prostokątnym przekroju z wysokowytrzymałej stali HARDOX 450. Charakterystyczne pochylenie przedniej burty, po której materiał lekko się ześlizguje, minimalizuje przyleganie lepkiego materiału przy wyładunku. Odpowiednio wyprofilowane naroża zapobiegają przyklejaniu się ładunku. Gumowa uszczelka i specjalne śruby dociskające burtę tylną zapobiegają wyciekaniu mokrego ładunku i brudzeniu nawierzchni drogowej minimalizując ryzyko ewentualnych kar. Zapobieganie zanieczyszczaniu dróg publicznych ma szczególne znaczenie, jeśli pojazd porusza się w obszarze miejskim. Przy tak wysokich burtach, firma EURO - TRANS zdecydowała się na wygodny, zwijany ręcznie z poziomu ziemi system plandekowy Cramaro.

KH-KIPPER

Wyświetlenia: 14105